lørdag 8. januar 2011

Ute snør det,

men det gjør ingenting. Balder og jeg har reiret oss til i sofaen,med kaffi,spøt og tennte lys. På fjernsynet er det tour de ski,det er fint og strikke til.På pinnene er det lilla flettesokker,en forsinket bursdagspresang...Senere skal jeg begynne på en bestilling som tikket inn på mobilen i går.Venter bare på at garnet skal komme i hus,stine skal innom garnbutikken.Vi er alene hjemme,Alma og Jostein er på jobb.Stine og Harald bygger kulisser til DUS stykket  Stine skal være med på.  http://www.facebook.com/photo.php?fbid=183052801713128&set=a.183052765046465.44194.116826108335798&ref=nf#!/event.php?eid=171350109573349  .
En fiiiin lørdag med andre ord.Ønsker alle dere også en fin lørdag,med eller uten snø. Klemmmm.


Balder er klar til litt kvalitetstid med mamma.....

5 kommentarer:

  1. Her sitter bare min mann og jeg og nyter en stille lørdag. Minstemann i huset er på øvehelg i teateret, de skal også være med i dus. Hekletøyet er fremme, pepsimax i glasset og tv`en er på.
    God helg til deg og dine.

    Hilsen fra garnhaugen i sofakroken.

    SvarSlett
  2. En sånn lørdag har me her og! Grusomt kaldt ut og det blåååser!!! Sitter å koser meg med lilla garn eg og, men her er det votter på gang!

    Kos deg og ha en herlig lørdag!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Koselig med sånne lørdager! Her "detter" også snøen ned, og "guttene" er ute for å "skyfle unna" litt slik at det er mulig å ta seg fram utendørs. Selv er jeg ikke sikker på om jeg skal fortsette innendørs, eller "vandre ut" og få litt frisk luft i snøværet...? Litt utendørs trim hadde sikkert ikke vært av det verste etter alle julegodsakene, men så er det det der med garnnøstene som er veldig forlokkende.... Kos deg og ha en fortsatt deilig lørdag!
    Klem fra min lille rotekrok

    SvarSlett
  4. E så koselige denna bloggen din :)

    SvarSlett
  5. Takk for koselige komentarer. :))

    SvarSlett