onsdag 5. januar 2011

Julen er kastet ut.....

 .......og stua er tilbake til normalen. Nja,nesten jaffal..i år ska eg være flink og brenne opp alle de røde og lilla lysene.Ikke tro at jeg vil brenne halvbrente lys til neste jul.....for da kjøper jeg nemlig nye.Så nå er det ikke nye lys på meg før restene er brunnet opp,men det går fort tenker jeg.

I kveld strikker jeg ikke,for nå har neglene fått litt etterlengtet pleie.De ble orange denne gangen,min yndlingsfarge  
                                                                                                              
Tror juletreet hadde fått liiitt lite vann i år,for jeg trengte bare se litt hardt på det....så drysset barnålene av..Tenker eg finner barnåler leeeenge,for de holdt seg liksom ikje i ro da juletreet ble fraktet gjennom stua og vinterhagen og ut skyvedøra.Men nå er det ute,og all pynten er pakket i eskene sine,håper jeg...det pleier gjerne og dukke opp ting jeg har glemt. hi hi


5 kommentarer:

  1. Jeg tviholder på jula litt til, men den forsvinner vel ut før helga. Likegreit. Vi stresser jula inn og vi stresser den ut.
    Ha en fin strikkejanuar:)

    SvarSlett
  2. Og tror du jammen ikje det dukket opp noe pynt jeg hadde glemt... 4 halmbukker sto og kikket på meg he he.

    SvarSlett
  3. Her er jula også pakket bort. Rart med det når nyåret kommer og dagene gradvis begynner å bli lenger - da er det godt å komme tilbake til normalen igjen. Takk for koselig kommentar i bloggen min, og at du la deg til som følger på hjemmesiden min. Nå skal jeg kopiere nettadressen din for å legge inn hos meg slik at jeg lett kan klikke opp siden din for å kikke om du har noe nytt. Koselig blogg du har fått deg!

    SvarSlett
  4. Åse fra Flekkefjord7. januar 2011 kl. 12:36

    Så flotte kasser du har julepynten i. Jeg fant også noen røde hjerter i går som jeg må få ned i kjelleren. Dørpynten min henger fortsatt. Jeg synes hjertet jeg laget på juleverksted er så fint.

    SvarSlett
  5. Åse fra Flekkefjord7. januar 2011 kl. 12:39

    Og neglene var jo også lekre.... Står jo i stil til masjettene som strikkes rundt om i landet til Oslo VM.
    God helg.

    SvarSlett