tirsdag 4. januar 2011

Oysann,vaste meg vissst liiitt vekk....

Skulle jo strikke på ufoer,og de bestillte dominosokkene.....men så før eg visste ordet av d hadde eg hekla ei glassbrikke...... Trenger det jo,men skulle jo liksom ikje begynne på noe nytt nå.Nå er den ferdig,så får jeg strikke videre i mårra,etter at juletreet er kasta ut.Har jo kommet liitt i vei med sokkene da.
Begynnelsen på dominosokker.
Nå er det snart natta her,har fri fra jobb i mårra,så da skal julen ut.Gleder meg til og få stua mi tilbake til normalen,det vil si orange og brunt.Så kan mannen kose seg med en kopp kaffi og sette koppen på den nye glassbrikka si. He he.Hvis jeg skynder meg,så rekker jeg noen omganger på flettesokkene også før vi skal gå kveldsturen med Balder.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg. Jeg kommer nok til å følge deg, liker å lese og titte i blogger. Mer er ikke alltid like flink til å legge igjen spor.

    Kjenner meg igjen på det å starte på nytt, må bare liksom. Men jeg har blitt bedre med årene, nå har jeg INGEN strikke ufoer...Men har kanskje noen innen andre områder....

    SvarSlett
  2. Hvem kjenner seg ikke igjen? Skulle ha strikket på det og det og plutselig er det noe helt annet istedetfor.
    jaja, sånn er det når det bobler over.

    SvarSlett