søndag 16. januar 2011

Jeeeiiiiiii,fæææærdiiii

 .....med en 3 år gammel UFO. Disse pulsvarmerne begynnte jeg på da vi var i Thailand julen 2007.Jeg strikket på flyet,og litt om morgenen mens jeg ventet på at resten av familien skulle våkne.Gikk ikke an og sitte ute om kvelden og strikke,det ble jo bekmørkt.
Så kom vi hjem,og nye prosjekter kom til...nå dukket de opp av UFOkurven,og her er de. Gleder meg til og ta disse i bruk.

Sukk,den som var tilbake til sommeren og solen...men da hadde eg ikje trengt pulsvarmerne,så da så....

7 kommentarer:

  1. Jette, du e så digg.. :)) blogg å greier. Eg og har pulsvarmerar, dei e fine, du har strikka di.

    SvarSlett
  2. Så lekre pulsvarmere :)

    SvarSlett
  3. Fine pulsvarmere. Likte gått farge valget ditt.
    Kos deg med pulsvarmarane nå. Så krysse me fingrane for at det ska bli litt varme snart : ))

    SvarSlett
  4. Jammen bra du fikk "tatt deg i nakkeskinnet" og gjort ferdig disse, for de ble kjempelekre! Mens vi venter på varmere tider, så får vi glede oss over at vi har slike varmende herligheter.

    SvarSlett
  5. Åse fra Flekkefjord17. januar 2011 kl. 22:39

    Så flotte pulsvanter. De passer jo perfekt til deg. Du får bruke de til våren og sommeren kommer.

    SvarSlett