torsdag 13. januar 2011

Se så fint det var ute i går.

 I går var det dagslyset jeg skulle hatt da jeg strikket mørkegrått.Balder og jeg var ute på en liiiiten luftetur i går,da var det kaldt og litt sol.I dag er det grått,og snøvær igjen,ja ja,sånn e d m d


  1.  
Så er jeg ferdig med bestillingen som kom som sms på fredag,eh ikke akkurat en ufo....meeen må jo ta bestillingene etter hvert som de kommer sant?Nå skal jeg gjøre ferdig de hvite flettesokkene før jeg skal på jobb. Har hatt fri ei uke nå,kansje på tide og komme seg ut blandt folk igjen he hee. Ha en fin dag.

4 kommentarer:

  1. Fine vanter du har strikka. Strikker du sånne flettesokker som meg ?? Har på mine nå og det er deeeilig nå som det er kuldegrader igjen. Ha en fin dag da :)

    SvarSlett
  2. Hvis det er de lange med flette foran,så er det ikke sånne.De jeg strikker har flette bak,oppskrift fra en drops katalog.Like de lilla....Ha en fin dag du også.

    SvarSlett
  3. Vakkert er det! Så lite snø det er hos dere i forhold til her hos oss. Her er det forøvrig "bare" 12 kalde nå, mot 15-16 på morran.. Godt at vi dag for dag går mot en lysere og forhåpentlig mildere tid. Bestillingsverket ditt ble nå flott da! Beundrer litt den sokkestrikketålmodigheten din, for der kommer jeg sørgelig til kort. Er stolt av meg selv hvis jeg holder ut 2 par i slengen, holder jeg ut flere - ja, da svever jeg nesten, men da er utholdenheten trekt langt utover sine grenser. Omtrent som en overstrekt strikk rett før den går i to...
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  4. He he Chris,for oss er dette mye snø...vi pleier ikke ha noe særlig av det.Elsker og strikke sokker,er i gang med neste par i hodet mitt for eg er ferdig med det som er på pinnene.Du lager så mange fine kjoler,de beundrer jeg.

    SvarSlett