torsdag 27. januar 2011

....og hvordan går det med UFO ene da????

 Joda,de har det bra de...Ligger helt i ro og samler krefter... he heee Jeg har da altså strikket et par votter i steden for og strikke på ufoene...Men vottene er en bursdagspresang,og den vil man jo gjerne gi til bursdagen....Men nå er det ufotid....eh nei forresten,jeg lovte jo ei venninne og strkke lue til hu.....og den må hun jo ha nå når det er vinter....sant?
Besøket i helga var særdeles koslig. Litt shopping på formiddagen,og bare avslapping og kos på kvelden.Nå skal jeg legge opp til ei lue,før jeg skal begynne på ei ny jobbeuke.

1 kommentar:

  1. He, he... Her gjøres visst alt for å unngå ufoene skjønner jeg.. Hva gjør vel det når det blir så fine votter i stedet, og ferdige er de også! Selv så har jeg ikke produsert en eneste ufo på over 30 år av den enkle grunnen at jeg da hadde totalforbud mot å starte på nye prosjekter før jeg hadde fått unna alt det uferdige. Vel, det skal jeg love deg var hardt å komme gjennom, og det sitter enda... Nå er jeg "livredd" for ufoer... (Skal sies at det var ikke få jeg hadde, og mange av dem var store... - sånn som sengetepper etc.) Klem fra rotekroken

    SvarSlett