søndag 2. januar 2011

Det kribler i fingrene...

...etter og begynne på nye strikkeprosjekter. Men nå MÅ jeg få vekk litt UFOer.Så kan jeg kose meg med nye strikketøy.I mårra er det jobb igjen,etter 10 hærlige fridager sammen med mann og unger. Har stortsett sittet i sofakroken,eller med matbordet. Karbohydrater har eg inntatt i stoooort monn,men nå er det slutt på det. Har ennå noen kilo som skal av før den kvita buksea passer.Men nå må jeg strikke ferdig en dominosokk,slik at pinnene er frie til de bestillte dominosokkene.











Noen av allle UFOene mine
Dominosokker påbegynnt på Bremen turen.

12 kommentarer:

  1. Her må jeg følge med etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Grattis med ny blogg:) Legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Grattis med blogg. Har en del ufoer å gjøre ferdig ser jeg, men det betyr mer blogging så det er jo greit:)

    Godt Nytt år.

    SvarSlett
  4. Heisann. Gratulera med egen blogg.
    D va på tide :))
    Ska bli kjekt og følga deg.

    SvarSlett
  5. Hei på deg. Artig med egen blogg. Skal legge meg til som følger. Titt gjerne innom min blogg.

    SvarSlett
  6. Heisann Henriette. Nå ska eg følla me på ka du jør hver dag så nå må du bare ver flinke te å blogga.
    Kniip Solveig ( Nabo barn )

    SvarSlett
  7. Åse fra Flekkefjord3. januar 2011 kl. 14:03

    Gratulerer med ny blogg:-) Glder meg til å se de dominosokkene ferdig. Klem fra Åse

    SvarSlett
  8. Hei! Ang Opalnøstene eg har i bloggen om dagen. Maudsgarn.no selger Opal,men AKKURAT disse nøstene kjøpte eg fra en nettbutikk i endten Danmark eller Tyskland (lenge siden) Men bar Google Opal så får du opp MYE! Deensfargede nøstene heter OPAL UNI:

    Kos deg og ha en herlig kwell!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  9. Ok,takk for opplysningen. Kos deg du også med pinner og garn.

    SvarSlett
  10. Hi-hi! Kjøp flerre pinnar, då vel...

    Forresten: gratulera med nye blogg!

    Stilig med dei bokhyllene på sidene! Sånn konne det sett ut der eg sitte og strikke og - hadde det ikkje vært for at det i tillegg flyte med garnnøster, pinnar, oppskrifter, maskemarkørar...

    Lykke te med UFO-ane dine, møkje flott der, ser eg!

    SvarSlett
  11. Takk.Kjøpe nye pinna stadig vekk,men har aldri nok liksom...kan hende det kommer seg når jeg får ryddet opp i ufohaugen min... hmmmmm Her flyte d med både bøker,pinner ,garn oppskrifter og alt som hører strikke kosen til.

    SvarSlett