onsdag 4. mai 2011

Har fått trimma lattermusklene i helga...

 for jeg har nemlig vært på mitt aller første Landssnelletreff i Oslo.
 Jeg reiste til Oslo med fly,alene.... *kry* men fikk ikke brukt all den kunnskapen Stine hadde gitt meg...datasystemet på Helganes lå nede,så jeg måtte sjekke inn manuelt...he he. Jeg bodde på hotell Edderkoppen,sammen med mange andre sneller fra Norges land.Kjempekoslig,ikke minst om kveldene.
 En av foredragsholderne var Tine Solheim,et kjempebra foredrag med mange gode tips,måtte jo selvfølgelig kjøpe signert bok av henne.
 Så var vi klare for lunchen på hotell Bristol
 Her var mye godt på alle fat,til kaffien hadde jeg blandt annet creme brulee og masse kaker. Kan si det sånn at jeg tenkte jaffal ikke på karbohydrater den dagen.

 Etter mange flere foredrag men bla. Arne og Carlos,de med julekulene var det klart for festmiddag. Hei hvor det går i svingene.Travelt på landstreff.

 Etter festmiddagen som manglet dessert,gikk vi på Edderkoppen og skravlet videre.
 Lørdag,og vi er klare til handel,Heidi viser oss vei,både til Mauds Garn,Bondens marked og Du store alpakka.Vi måtte også ha matpause,og Heidi tok oss med til yndlingsstedet ved Dom kirken. Der koste vi oss i solskinnet.Senere på kvelden tok jeg en snellepause og ble med min datter på teater. Vi så et morsomt stykke som heter Banke rått. Etterpå gikk vi en tur på aker brygge,før vi avsluttet kvelden med middag og dessert på Egon. Hun dro hjem til sitt og jeg til hotellet. Der satt snellene,også var det på'n igjen med nye latterutbrudd.På søndag reiste snellene hjem,noen med tog og noen med fly. Gleder meg allerede til neste år.

( Det ble plutselig slutt på bildene,noe skjedde... vet ikke hva )

1 kommentar:

  1. Åhhh, hvor gjerne jeg skulle vært der! Uheldigvis så passet det ikke i år, men det kommer kanskje flere anledninger? At det var mye moro - det vet jeg, for det er aldri kjedelig på slike treff. Var jo der i fjor da, og da fikk vi til og med kaffe og dessert... he, he.... Koselig å se bildene av hva jeg gikk glipp av! Klem fra ett frustrert rotehode...

    SvarSlett