fredag 4. mars 2011

Så er vi klare til nok et gull......(håper vi...)

 Balder og jeg.....Gull neglelakken er på,og diverse strikketøy er klare.Kaffien er kokt og ute er det skodda.(Ingen grunn til og gå ut alså) Jeg har jobbet den siste uka,så jeg har bare hørt på radioen,men nå er vi klare for sofaen.

Fikk levert en bestilling tidligere i uka,nok et par dominosokker.Jeg er også godt i gang med neste bestilling,både på dominosokker og fingervanter med blonder.Ei venninne så de grå,og la straks inn en bestilling på røde.Et par bursdagspresanger blir det og innimellom,må ha noe lett når det er spennendes (og der brakk Brå staven,igjen..... hee hee)

Nå starter vinterferien,den eneste som skal reise er Stine,hun skal til Oslo og besøke kjæresten sin.Vi andre holder oss her rundt dørene og venter på våren. Har hørt rykte om noe vedhogst,det må til skal vi være klar til neste vinter

Muligens jeg stikker hodet ut og ser om snøklokkene har kommet opp.....sikkert vårtegn.Ha ei fin helg,med eller uten vinterferie.

2 kommentarer:

  1. Nå vil vi ha vår!!! Vi vil ha snøklokker og hestehov og...
    Vi vil i alle fall ha vinterferie!!! Og da skal vi flate ut, eventuelt strikke litt (eventuelt???) og kose oss!
    God helg!!!
    Flott neglelakk, forresten!

    SvarSlett
  2. Takk,snøklokkene er observerte,og strikketøyene er på plass i sofaen.

    SvarSlett