fredag 18. mars 2011

Jeg strikker og strikker og strikker og strikker.......

 ...på no spennendes som snart skal bli presang. He he,men det tar sin tid med nesten 400 masker på pinnene.Snart ferdig nå,holder på med siste nøstet.Presangen må være ferdig til i mårra,da skal jeg nemlig levere den til 50 årsjubilanten.
 Våren er kommet,i allefall inne hos meg.....og på et vis ute også,selv om vi våknet til full vinter i dagtidlig.Snøklokkene var helt skjult tidligere i dag,men det er mildvær så snøen smelter fort.Jeg har gått amok på Nille og kjøpt lys,synes de er best,brenner fint og lenge.

Også var det de orange sandalene da...... Jeg var sååå lykkelig da jeg på onsdag fant knall orange sandaler på H&M...Kjøpte de med en gang.Da jeg kom hjem og stolt skulle vise fangsten min til familien,fikk jeg klar beskjed : "Mamma,de er RØDE" Hæææææ??? I dagslys,og butikklys var de orange (jaffal nokså) Sjekket på nettsia til H&M,der var de omtalt som røde..... Da gikk det straka vegen til butikken i går,fikk pengene igjen,og fortsetter jakten på de perfekte orange sandalene. Lurer på hvaslags filter venninna mi og jeg hadde da vi så de var orange... *ler*Men ser de ikke liiiitt orange ut på bildet????Men NÅ må jeg strikke etpar pinner til før middagen,å hei hvor det går......

6 kommentarer:

  1. Dritstilige sko. Definitivt oransje. Skjønne ikkje at du bytta dei???
    E himla spente på ka du strikke på. Går ut fra at svaret komme snart...

    SvarSlett
  2. Synes og skoene ser orange ut.
    Nå er vel middagen over og du strikker og strikker.
    Kos deg i selskap og en god helg.

    SvarSlett
  3. Skoene ser jo virkelig oransje ut da...

    SvarSlett
  4. He he,de ser orange ut på det bildet,men ikke i virkeligheten.....ikke rart vi ble lurte. :))

    SvarSlett
  5. kunne lurt meg ;D
    og får ikkje håpa jubilanten e på nett ;D

    SvarSlett
  6. He he,tror ikke det er noen fare for det...

    SvarSlett