tirsdag 8. februar 2011

En riktig kosedag

har jeg hatt i dag sammen med verdens beste venninne.Selv om det så mørkt ut for Åkra turen da bilen nektet og starte,så endte det godt.Vi kom oss avgårde til garn butikken som hadde opphørsalg......



Fyll en pose for 200,- sa damen.....og eg fyllte...hele 49 nøster fikk jeg med meg i den posen + noe sokkegarn i en annen pose.Jippiiiii.Da vi var fornøyde der gikk vi videre til neste garnbutikk,der ble det noen Dropskataloger med hjem.








Man blir sliten av og shoppe,så kafebesøk er helt nødvendig.Vi avsluttet besøket med goood kake.


Og siden julen varer helt til påske har jeg lært,så passer det vel at jeg ble ferdig med julesokkene nå....He he,de er tova og skal nok holde meg god og varm.Nå skal jeg legge meg og drømme søtt om hva jeg skal strikke av alt det fine garnet.....

6 kommentarer:

  1. Heisan :) Masse fint garn du har kjøpt. Blir spennende å se hva du drømte deg fram til :) Og det kommer nok et par sokker eller to nå :):)

    SvarSlett
  2. Har planer,og sokker kommer det heelt sikkert.

    SvarSlett
  3. Jeg er i full gong med alle mine prosjeket på alt garnet kjøpt på opphørs salg. Var innom igår igjen for tredje gong, og ser på klokka på bildetditt , at du har vært rett før meg:))
    Så nå får vi strikke i kapp.
    Ha en fin onsdag;))

    SvarSlett
  4. HERLIG TUR!!! Sånn kan man like ;))
    God uttelling og ser eg!!

    KOS deg og nyt hver meter!

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  5. Ha Ha,de ligger på gulvet ennå....nyter synet hver gang jeg går forbi.

    SvarSlett
  6. Guri, så mye lekkert garn! Og jeg som ikke har sett snurten av en garnbutikk på leeenge... Får helt abstinenser jeg. Men jeg har kjøpeforbud for øyeblikket. Må slanke garnlageret først.
    Kaken så god ut den og...

    SvarSlett