onsdag 2. februar 2011

To luer til er ferdige


 Luer har lett for og komme i flokk hos meg....Nå er det ei lilla og ei svart som er ferdige. Den svarte er litt lengre enn den lilla.Kan godt hende det kommer flere luer i andre farger,gikk fort og strikke.den svarte lua har allerede fått et nytt hjem,og blir hentet i kveld. Koslig med besøk,Jostein er i gang på kjøkkenet med noe godt  til kaffien...jummmi.
 

 Også var det pakke i posten,fikk min hemmelig venn gave i dag. Der var det sjokolade og sokkegarn,lurer på hvem jeg fikk den av...... hmmmm.



Ute har det regnet og vært surt,så Balder og jeg har hatt litt kvalitetstid i sofaen i dag,jeg koste meg selv om jeg ser litt skeptisk ut til selvutløseren.... he he. Hva skal jeg finne på nå da? Legge opp til ei ny lue? eller en ufo? Tror det blir lue i dag,så får jeg kaste meg over ufoene til helga........Lover.....Og ja tomlene på vottene var for små,så de har jeg forlenget,og så vet jeg det til eventuelt neste par.Lua til Alma var litt stor,så den har vi tovet litt i tørketrommelen,tror den er passe nå.Hun tok den jaffal på seg da hu for avgårde for og se på opraen Maskeballet. Ha en fiiin kveld,det skal jaffal eg.

1 kommentar:

  1. Så flotte luer.
    Gratulerer med flott blogg.
    Vil gjerne følge denne.
    Kos deg i sofaen med de flotte sokkene.

    SvarSlett