fredag 15. april 2011

Påskeferien har startet

 i det Sørensenske hjem.Påskeeggene er fulle,og kyllingene har kommet frem.

 Dette er første gang med ny stue jeg har pyntet til påske,så i dag var det faktisk litt gøy og vaske og rydde...
 Hanen med påskesnop fant jeg på sparkjøp,synes den var litt koslig,også må vi ha noe med lokk på,for vi har nemlig en firbeint sjokoladetyv i hus.....
 Vinterhagen har også fått påskepynt,og Balder ligger flate de nybankede putene..... he he,han ligger og venter på helten...
I februar i fjor sa jeg så kjepphøyt at hvis jeg hekler en rute til dagen så har jeg et teppe om et år........Ja Ja,så langt har jeg kommet.....vet ikke om det var et kort år eller hva som skjedde.....men jeg gir meg ikke,kansje jeg blir ferdig til neste år?? he he,mangler ikke på fritidsaktiviteter.

Har kjøpt meg noen krimbøker også,det er jo påske.....sant,og da leser vi krim........da også he he.påskesola har ikke kommet ennå,men den kommer nok snart... ha en fin påske alle sammen,med eller uten påskesol.

3 kommentarer:

  1. Koseligt du har fått det i stuå, Henriette! Skikkelig påskestemning hos deg! Klem, Marit Elin!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så koseligt du har pyntet. Påskepynten er oppe her også. Ønsker deg og dine en God Påske:-)

    Hilsen Åse

    SvarSlett
  3. Påskestemning i stuen din.
    Fine ruter og om det ikke blir en hver dag så en i uken .
    Tipper du er ferdig før året er omme.
    Ønsker deg en fin påske og så får vi håpe solen kommer til oss og.

    SvarSlett